Pune: Geçen hafta Pune Trafik Polisi, Shastri Nagar'daki Kharadi Wherin Nefessepsiyonları'nda Ahmednagar (Nagar) Yolu Yolu Yiya Yolu Yerawada Chowk ve eski Octroi Post (Juna Jakat Naka) hakkında yeni bir trafik planı uyguladı. Chowk kapatıldı ve U dönüşü trafik akışını yönetmek için herhangi bir chowk'tan 100 metre çıkarıldı. Değişiklikler Nagar Yolu'nda daha sorunsuz bir trafik akışına yol açarken, bu da yaya güvenliği pahasına oldu.
Trafik polisi, yayaların tehlikeli koşullar altında yoldan geçmeleri zorluklarını kontrol etmeden kararı tek taraflı olarak vermiş gibi görünüyor. (Mahendra Kolhe/HT)
Trafik polisi, yayaların zorluklarını kontrol etmeden, yayaları tehlikeli koşullar altında geçmeden tek taraflı olarak vermiş gibi görünüyor ve genellikle sürekli trafiğin ortasında güvenliği sağlamak için ellerini tutuyor. Büyük geçişlerin belirlenen yaya izleri ortadan kalkmış ve trafik sinyallerinin kaldırılmasından sonra araç hızlarını düzenlemek için hiçbir hüküm yapılmamıştır. Ayrıca, bu önemli kavşaklarda yaya geçişi veya trafik önlemleri verilmemiştir. Yaya dostu bir altyapının eksikliği, yol geçişlerini son derece tehlikeli hale getirdi.
Wadgaon Sheri'nin bir sakini olan Uddhav Galande, “Wadgaon Sheri kavşağının kapatılması, yayaların Wadgaon Sheri'den güvenli bir şekilde geçmesini çok zorlaştırdı. Uygun kavşaklar veya sinyaller olmadan novotel değiştirmeye zorlandık.
Kharadi'de yaşayan Yasin Sayyad, “Trafik polisi sadece araçlara odaklandı ve yayaları görmezden geldi. Geçmişte caddeyi sinyallerle geçebildik, ancak şimdi geçmenin güvenli bir yolu yok. Zebra geçişleri olmadan, özellikle vimar nagar chowk'taki yaşlılar ve çocuklar için çok tehlikeli hale geldi. “
Ramwadi'de yaşayan Bapu Veer, “Ne Pune Trafik Departmanı ne de Pune Belediye Şirketi (PMC), arama sert değişiklikler yapmadan önce vatandaşlara danışmıyor. Yetkililer ve doğrudan etkilenen insanlar arasında koordinasyon yok -yaya, araç sahipleri veya yerel sakinler.
Sosyal aktivist Pramod Devkar von Ramwadi durumla ilgili endişelerini dile getirdi ve kavşakların ve sinyallerin kaldırılmasının yayalar için muazzam zorluklara neden olduğunu vurguladı. Resmi olarak Pune City Transport Departmanına bir temsil sundu ve ikincisinden kararı yeniden düşünmesini ve yayaların güvenliğine öncelik veren daha bütünleştirici bir çözüm uygulamasını istedi.
Polis Komiseri Yardımcısı AMOL Zendes (Trafik) şunları söyledi: “Bu planı geçici olarak uyguladık. Şimdi parklar ve zebra geçişleri yerleştirerek yaya geçişleri ekleyeceğiz. Şu anda bazı yerlerde geçici trafik geçişleri gerçekleştirdik. Bu trafiği iyileştirmek için gerekli adımları iyileştireceğiz.
Geçen yıl Temmuz ayında Pune Trafik Polisi bir anket gerçekleştirdi ve şehirde en kötü trafik sıkışıklığı ile 32 sokak buldu. PMC'ye, geçen yılın 21 Eylül'de test üssünde tanıtılan ve Solapur Yolu ve Kuzey Ana Yolu üzerinde yoğunlaşan tartışmalara ve yeni bir trafik yönetim planına yol açan bu 32 aşırı yüklü sokak listesi verdiler.
Trafik polisi, yayaların tehlikeli koşullar altında yoldan geçmeleri zorluklarını kontrol etmeden kararı tek taraflı olarak vermiş gibi görünüyor. (Mahendra Kolhe/HT)
Trafik polisi, yayaların zorluklarını kontrol etmeden, yayaları tehlikeli koşullar altında geçmeden tek taraflı olarak vermiş gibi görünüyor ve genellikle sürekli trafiğin ortasında güvenliği sağlamak için ellerini tutuyor. Büyük geçişlerin belirlenen yaya izleri ortadan kalkmış ve trafik sinyallerinin kaldırılmasından sonra araç hızlarını düzenlemek için hiçbir hüküm yapılmamıştır. Ayrıca, bu önemli kavşaklarda yaya geçişi veya trafik önlemleri verilmemiştir. Yaya dostu bir altyapının eksikliği, yol geçişlerini son derece tehlikeli hale getirdi.
Wadgaon Sheri'nin bir sakini olan Uddhav Galande, “Wadgaon Sheri kavşağının kapatılması, yayaların Wadgaon Sheri'den güvenli bir şekilde geçmesini çok zorlaştırdı. Uygun kavşaklar veya sinyaller olmadan novotel değiştirmeye zorlandık.
Kharadi'de yaşayan Yasin Sayyad, “Trafik polisi sadece araçlara odaklandı ve yayaları görmezden geldi. Geçmişte caddeyi sinyallerle geçebildik, ancak şimdi geçmenin güvenli bir yolu yok. Zebra geçişleri olmadan, özellikle vimar nagar chowk'taki yaşlılar ve çocuklar için çok tehlikeli hale geldi. “
Ramwadi'de yaşayan Bapu Veer, “Ne Pune Trafik Departmanı ne de Pune Belediye Şirketi (PMC), arama sert değişiklikler yapmadan önce vatandaşlara danışmıyor. Yetkililer ve doğrudan etkilenen insanlar arasında koordinasyon yok -yaya, araç sahipleri veya yerel sakinler.
Sosyal aktivist Pramod Devkar von Ramwadi durumla ilgili endişelerini dile getirdi ve kavşakların ve sinyallerin kaldırılmasının yayalar için muazzam zorluklara neden olduğunu vurguladı. Resmi olarak Pune City Transport Departmanına bir temsil sundu ve ikincisinden kararı yeniden düşünmesini ve yayaların güvenliğine öncelik veren daha bütünleştirici bir çözüm uygulamasını istedi.
Polis Komiseri Yardımcısı AMOL Zendes (Trafik) şunları söyledi: “Bu planı geçici olarak uyguladık. Şimdi parklar ve zebra geçişleri yerleştirerek yaya geçişleri ekleyeceğiz. Şu anda bazı yerlerde geçici trafik geçişleri gerçekleştirdik. Bu trafiği iyileştirmek için gerekli adımları iyileştireceğiz.
Geçen yıl Temmuz ayında Pune Trafik Polisi bir anket gerçekleştirdi ve şehirde en kötü trafik sıkışıklığı ile 32 sokak buldu. PMC'ye, geçen yılın 21 Eylül'de test üssünde tanıtılan ve Solapur Yolu ve Kuzey Ana Yolu üzerinde yoğunlaşan tartışmalara ve yeni bir trafik yönetim planına yol açan bu 32 aşırı yüklü sokak listesi verdiler.